loading...
فیس بوکی
تبلیغات

بازدید : 4 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

قابل توجه اون کاشفی که گفت"در هر شرایطی شیر سمت راست دسشویی سرده":............

اغا پریروز رفتم خونه بابابزرگم.بعد رفتم دیدم شیر راست توالت،قرمزه............با کلی ذوق

گفتم:»هاهاها!...........دیگه نمیتونی

گولم بزنی!من یه مطلب علمی تو فورجوک خوندم!«و با اعتماد به سقف کامل...........،شیر سمت راستو باز

کردم...............

هیچی دیگه،الان دارم از بیمارستان براتون پست میذارم............خنثی

.

.

.

.

.

تا بدونید راز شیرای آب هنوز کشف نشده.هیچوخت

بشون اعتماد نکنید!!!!!!!!!!....................نیشخند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیج رنک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 2,669,116